تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

ما برای شما کتاب های صوتی رو فراهم کردیم تا بتونید در هر شرایطی به برترین کتاب های دنیا که زندگی هزاران نفر را تغیر داده گوش کنید و زندگی شما هم متحول بشه . در هر شرایطی کتاب بخوان .


دسته بندی سایت

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 3001

دوره آروزی تو دستور توست از کوین ترودو


دوره آروزی تو دستور توست از کوین ترودو

سمینار آرزوی تو دستور توست در سال 2009 توسط کوین ترودو ضبط و منتشر شده است.

کوین ترودو ابتدا قصد داشت این دوره را به صورت تصویری به انتشار برساند.
وجود افراد سیاسی و اعضای گروه فراماسونری باعث شد تا کوین ترودو مجبور به انتشار دوره به صورت صوتی شود.

به دلیل برگزاری این دوره در کوه های آلپ هزینه برای شرکت در این دوره افزایش یافت.هزینه شرکت در این دوره چیزی حدود 120 میلیون تومان بود و همین امر موجب شد تا فقط افراد ثروتمند در این دوره شرکت کنند. کوین ترودو برای آنکه تمامی افراد بتوانند از سمینار آرزوی تو دستور توست استفاده کنند این سمینار را به صورت صوتی در سراسر دنیا به انتشار رساند.

کوین ترودو در دوره آرزوی تو دستور توست آموزش میدهد که هرکس به آرزوها و خواسته های قلبی خود برسد و هرکس چطور میتواند میلیون ها دلار درآمد داشته باشد، مبنای انتخاب نام این دوره برای کوین ترودو همین امر بود

دوره آرزوی تو دستور توست چه آموزشی به ما میدهد؟

کار و تلاش به تنهایی نمی تواند موفقیت آمیز باشد. اگر کار و تلاش به تنهایی ما را به موفقیت می رساند مطمئناٌ قشر کارگر موفق ترین قشر جامعه بود. اما سؤالی که مطرح میشود این است که واقعا چه چیزی باعث موفقیت ما میشود؟

جواب این سؤالی را کوین ترودو در سمینار آرزوی تو دستور توست به طور کامل به شما آموزش خواهد داد:

درصد بسیار زیادی از مردم از همه راهنمایی میخواهد به جز خودشان! شما سعی میکنید در تمامی امور از همه کس و همه چیز کمک بگیرید جز احساساتتان! افراد موفق در زمینه های مختلف همواره در حال یادگیری و تمرین هستند و مشاورت های زیادی از افراد مختلف میگیرند ولی در نهایت از احساسات و افکار خودشان پیروی میکنند.

کوین ترودو معتقد است هر فردی قول چراغ جادوی خودش است. شما میتوانید به کمک قوانین جهان هستی نسخه جدید و بهتری از زندگی خودتان را بسازید. تفاوت این سمینار با سایر سمینار ها این است که حتی افرد ثروتمند و مشهور که اغلب فکر میکنیم آنان هر چه که میخواهند میتوانند داشته باشند نیز این دوره را گوش داده اند.

این دوره فقط به شما کمک نمیکند که ثروتمند شوید، این دوره کمک میکند که هر آنچه میخواهید اعم از ثروت، آرامش و… برای خود پدید بیاورید.

 


مبلغ قابل پرداخت 71,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 128

مطالب تصادفی

  • دوره آروزی تو دستور توست از کوین ترودو
  • کتاب صوتی بیاندیشید و ثروتمند شوید

دیگر لازم نیست کتاب بخوانید،کافیه گوش کنی